ثبت و پردازش سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند ، کاربران گرامی مطلع باشند که پنج شنبه ها ارسال کالا به شهرستان انجام نمیشود .
خسارت در هنگام حمل و نقل
آرسی ایبی همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای پست وحمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پست الکترونیک) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آرسی ایبی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به آرسی ایبی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به آرسی ایبی ارسال شود.
برگشت محصولات
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، آرسی ایبی این امکان را به مشتری می دهد که در صورت نارضایتی مشتری از کیفیت محصول ارائه شده و یا عدم تطابق آن با محصول سفارش داده شده آن را برگشت داده و فقط مبلغ کالای سفارش داده شده به وی برگشت داده شود در این صورت فقط هزینه عودت کالا به عهده مشتری خواهد بود .